Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Sunday, November 27, 2011

Saka ... balik2 saka laie ....

Aku pelik ngan semua orang nich. Bilo saka aja semua dok kata Hantu Raya ...... tapi bila time malam raya semua nak jadiks hantu raya hahahahahhahaaha takda owang kisah la plaks masa tuch .....

Tapi betulke hantu raya!!!! kihkihkihkih .....

Apapun diharapkan keluarga sahabat seperjalanan dan semati aku tuch selamat adanya ........ aku dah buat apa yg aku sempat, alhamdulillah semalam tiada gangguan laie dah. Tapi aku akui, kali nich memang mencabar n kuat = memang hebat gangguannya. Insyaallah ada yg laie hebat n kuat.

So aku bagi izin guno nama ku tapi dio kata adech napa kepansan campur kesejukan silih berganti bila disebut2 namaku hehehehhehehehe yalah nak buek camno den kan tak tau amenda2.

tapi hari nich selepas semalam memang buatkan aku keletihan dan kepenatan ... lama udah aku tak sepenat nich, tapi mungkin kerana udah sekian lama aku menanggung penant cumo baru kini terasa hahahahahaha

Apapun aku tidak disenangi kerna campur tangan ku ... tapi weh, u are talking about my swear blood brother tau ... so don't mess around with my family. so skang tinggal beberapa pekerjaan laie cuma fokus utama aku bukan menda2 nich, so sila amik giliran ........

No comments:

Post a Comment