Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Friday, March 25, 2011

Pelik tapi Tak Pelik

Hemmmm keris dibawah nih milik sahabat sepejabat aku hahahaa. Bukannya dia taknak dah sebab berhantu atau apa cuma dia terasa nak lepaskan, itu aja.

Aku suka keris cuma nih bukan keris yg aku carik, sebab aku dah ada sebilah yg mirip yg aku dok carik2. So sekarang aku dah jadi penjaga keris nih since takda yg berminat DAN selagi empunyanya minta aku jaga dan simpan.

Sori yek pada semua, sebenarnya aku dah sembunyikan dengan izin Allah, mana2 patut jadiks mmg ler ia keris yg biasa bagi yg tak peratikan betul2 dan usaha menyelidiki  ................... hahahahaha.

Jadi, ini kali ke4 aku war2kan, so rasmi tamat tempoh yg aku berikan so suka aku la skang nak masukkan/pasak ngan serbuk meteor asli yg aku ada hahahahahhaha (dah aku yg nak simpan, suka aku ler hahahaha ... so jika pemiliknya nak amik semula pun aku OK aja sebab mmg aku dah janjikan utk pasak tuh utknya jika dia nak).

Cuma buat masa skang fokus aku pada yg lain so belum ler aku buat sebab masih ada 2 bilah keris kiriman sahabat utk aku uruskan penyelarasan dan etc etc.

Pada Saddiq n TokJid, weh bila kowang nak amik semula cincin2 korang nih.
Pada MZ, bilo la minyak keris nih n batu2 combong ko nak kembali ke tangan kowang.
Pada BP, laie la plak sama .. nih minyak keris ko nih bila la nak amiks

Hehehehehe tapi aku tak isau pasal BP/MZ sebab dowang dekat/biasa ke KL, terutama BP yg tengah syok jumpa lubang keris2 yang baik hahahahahahaha

3 comments:

  1. BP: ops...nanti den ambik ye minyak tu...

    ReplyDelete
  2. salam bro... hang simpan je brg aku tu. hang nak guna pun xpa. aku tgh 'menyepi'. insyaAllah akan kembali nanti. krm salam kat kawan2. wasalam. mzzz

    ReplyDelete
  3. salam,
    no problem ler .... saja nak ingatkan aja ...
    aku simpan, jangan isau aku tak guna tapi terima kasih atas kebenaran guna tuh.

    Insyaallah.

    ReplyDelete