Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Sunday, March 13, 2011

KINI

Mimpi hari ini

1) aku mimpi aku korek telinga ngan jari telinga kanan, then ada mcm tulang, kayu keluar .. yang pelik bila ia jatuh berbunyi macam paku and kelihatan lah paku 2inci dilantai. aku amik n bagi kat ayah aku sambil sengih2 ketawa ...

2) aku mimpi aku korek telinga ngan jari, aku keluarkan cam rambut2 dengan banyaknya dari telinga kanan aku, kemudian aku menarik2 dari dlm telinga aku makin banyak rambut2 yg keluar. Rambut tuh bermacam rupa .. keras ada, bercabang ada, berserabut ada, berpintal ada, tebal ada. DAN semua ini aku letak di atas peha aku (aku sedang bersila n ada kain putih atas sila aku). satu persatu aku aturkan.

Hemmmmm ... persoalan..
1) adakah menganai aku?
2) adakah mengenai beberapa org yg aku tolong sejak akhir ini (tak banyak, ada la lam 7orang dlm 2minggu)
3) adakah ianya petunjuk akan sesuatu ......

hahahahaha semuanya bagi aku dongengan ..... kuikuikui

2 comments:

  1. salam megatsx...wah cek megat ubat orang ke... kat mana tempat perubatannya...boleh kongsi tak... maaf jika tersinggung...

    ReplyDelete
  2. heheheh mana ada weh, mana reti bab2 camtuh ....... heheheh no hard feeling , tak marah or tersinggung pun.

    Kalau dtg sy lariks heheheheh

    ReplyDelete