Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Monday, March 28, 2011

Aku dan Dia

Aku adalah aku yang sedang meniti kehidupan, berusaha mencorak jalan yg ingin ditempuhi. Sepanjang perjalanan ini, berbagai yg ditempuhi, ragam insan/makhluk, perspektif insan/makhluk, baik kata mcm2 dok ada.
Tak dinafikan kesilapan juga berlaku n terjadi terutama tutur kata ............. hemmmm hampeh.

Dia pula tetap misteri tetapi sebenarnya bukanlah misteri, ada tapi mcm takda TETAPI dok ada jugaks tanpa kita sedari kita diperhatikan ..........................

Hemmm penat menapak onak duri ranjau,,, tetapi kita teruskan juga, mengapa dan kenapa?

Orang dok tengok and nampak isunya sahaja TETAPI tak nampak akan persoalannya yg sebenar maka Fahami terjemahan dan Maksud membawa 2 erti yang berbeza .... sebenarnya kita menengok pada TERJEMAHAN kah ATAU pada MAKSUDnya !!!!

No comments:

Post a Comment