Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Monday, March 28, 2011

Koleksi

Alhamdulillah dengan izin Allah dan dengan jerih akhirnya koleksi2 yg aku carik (aku peduli apa org kata cantik ke tidak) tapi pd hakikatnya itulah antara yg aku carik, dah hampir sampai ke penghujungnya.
Harapnya, yang beberapa bilah laie tuh juga akan ku temui di waktu mendatang tanpa kesukaran .........

Setelah lengkap, maka:
1) beberapa bilah terpilih akan dijadikan satu bersama ngan beberapa barang yg telah aku kumpulkan utk dijadikan beberapa bilah yg baru seperti mana yg aku hajatkan
2) berakhirlah pencarian aku
3) bermulalah pencarian yg seterusnya

yang tak bestnya, mungkin setelah semua siap ku temui berkemungkinan akan keluar semula beberapa yg aku carik tapi telah aku lupakan memandangkan pada kecerewatan spesikasi yg aku kehendaki utk melengkapkan beberapa perkara yang aku ketahui.

Tapi ada juga baiknya yang aku lupakan itu tidak muncul sebelum aku menyatukan yang terpilih ........ arghh biarlah ia menjadi rahsia peribadi yang entah apa2 hahahahahaha ditakuti munculnya membawa kepada kegemparan maka biarlah yang baru terpendam tidak diketahui menjadi kunci paksi.

No comments:

Post a Comment