Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Saturday, May 29, 2010

Gambau Aku


Hehehehehehe Aku dari belakang .... aku kan pemalu orangnya HahahahahaH Misteri kan HemmmmmmmM

Tapi apapun, aku memang puas hati balik ke Mentakab, semalam sebab aku dapat berbual ngan sahabat lama aku Si Nazri dan tanpa disangka dapat berhubung pula sahabat lama lain yang rupanya masih mengenali aku ..... hahahahaha setelah 27 tahun dia masih ingat lagi nama penuh aku yang agak panjang tuh ...... hehehehehehe syabas pada Fendy hahahahahaha , weh ko ngajor sekolah menengah lama ko semula yek, kenapa? Ko ada hutang yek ngan sekolah tuh, itulah sapa suyuh mengganaz hahahahahhaha Nanti aku datang semula jika semua ok kita gi minum kat Restoran Ali atau Restoran Saniah k ajak kengkawan yang lain sekali sebab aku nak nengok rupa korang hahahahahaha nanti aku cuba scan dan upload gambar kelas SRKs Abu Bakar dari Tahun 1980 ke 1983 yang aku ada k, tapi rasanya tak semua tahun aku masih ada huhuhu.

Jadi termasuk ko, Nazri, Azwan (Ada kat MDPekan, Pahang) dan Jamal yang dah aku jumpa, tapi ntah mana daaa si Jamal pergi skang hahahahahaa.Galak aja aku ngan Nazri berborak kat Restoran Saniah tadi hahahahaha. Gambar aku korang leh nengok kat facebook aku tuh tapi bukan hok email aku tuh k (tuh utk email aja).

Tapi apa pun, cam aku katakan dan mintak ..... hehehehe rahsiakan sapa aku, nama sebenar aku dan etc hehehe sebab takda maknanya ramai orang mengenali siapa aku yang taknak dikenali. So korang berdua aja tau sapa aku disamping beberapa yang lain di online yang tahu k.

Tapi yang bestnya jugak, perghhhh puas aku memasak Patin Tempoyak wat makan malam beramai-ramai hahahahahaha lebih2 lagi nengok anak2 aku makan berselera bertambah huhuhu anak Pahang la katakan. Tapi cam besa isteri kesayangan aku nengok aja lah dan menjeling jeles tak faham apa la yang best sangat ngan PATIN dan TEMPOYAK huhuhu.

2 comments:

  1. hemmmm
    TQ . walau tak faham tapi terima kasih jua ....
    hahahahhaha tapi benar semuanya seadanya

    ReplyDelete