Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Thursday, May 27, 2010

Esok Aku Ke Mentakab dan Temerloh

Assalamu'alaikum,

Heheheheheh jangan marah aaaaa esok aku akan ke Mentakab jap bawa ibubapa aku melawat atuk aku jap. Then aku ingat nak pergi ke Temerloh carik IKAN PATIN dalam beberapa ekor k nak buat PATIN MASAK TEMPOYAK. heheheheheh jangan risau, aku yang akan masak bukan isteri aku k sebab dia elergic skit ngan patin nih (bukan Fatin ke apa k) dan tempoyak (tapi durian laju la plak) hahahahahhahahah

Geram dan kecur liur bila teringatkan PATIN MASAK TEMPOYAK. Anak bujang dan anak dara aku musti suka punyer nih. Jadi kasik ingat keenakkannya la huhuhuhuhu

Tapi tengah fikir nak bawak pancing ke tidak, tak dapat ikan maka pancing aja lam kolam patin heheheheh kira pancing jugak apa kankankankan.

Maka, insyaallah nantikan kemunculan gambar Patin Masak Tempoyak den hemmmmmmmm.
Terasa dihujung lidah heheheheeheh Tapi terasa rugi plak sebab tak pergi hari Ahad sebab meriah sikit permandangannya...... huhuhu

No comments:

Post a Comment