Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Wednesday, September 8, 2010

Salam Hari Lebaran

Salam Dan Selamat Menyambut Aidilfitri pada semua.

Sila2 makan semua kuih yg terhidang di meja oleh mana2 tuan rumah yg dikunjungi. Ingat sentiasa k, MALU maka LAPAU ler jawabnya MAKA baik kowang posa aja laie hahahaahaha. Sebagai tetamu, yang paling penting sebelum balik  iaitu sebelum keluar pintu umah yg dikunjungi, dicadangkan buka kaunter bayaran tau dan semua yg nak keluar dikenakan bayaran hahahahahhaa .... bukan apa recover semula luit raya dan belanja raya.

Apa pun dikesempatan ini, saya dan 'tuan rumah' meminta maaf zahir batin jika ada salah silap kat mana2, baik dari tutur-kata atau apa jua.

Salam Ramadhan dan Syawal buat semua.

No comments:

Post a Comment