Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Wednesday, September 1, 2010

Murtabak Mengkasar

Rerupanya murtabak kegemaran aku dah ada cawangan di KL nih, huh dah lebih setahun dah rupanya. Adoi ler, tapi takpa dapat gak aku lepaskan geram hehehhehehe.

Sila2 bagi sesapa yg nak merasa murtabak DiRaja Pekan Pahang, menantunya PakDin hehehehe. Takpa dia tak kenai aku tapi PakDin dan Rizal kenai hahahahaha dan yg pasti aku cam dia kuikuikui

Murtabak Mengkasar
12-A, Jalan Rampai Niaga 4
Medan Niaga Rampai
53300 Kuala Lumpur
Tel 012-604 9284 / 017-203 5640

No comments:

Post a Comment