Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Tuesday, September 7, 2010

Berbuka bersama

Hemmm posa tahun nih memang berlainan ngan tahun2 sudah.

Tahun nih, hampir setiap minggu kami adik-beradik berbuka sekali di rumah ayah-bonda. Minggu lepas wat BBQ berbuka, ada juga adik2 lain yg dijemput sekali. Alhamdulillah. Dan setiap kali aku suami isteri cuti pasti kami agak kepenatan sebab buat majlis berbuka di rumah ehhehehehe laiepun kesiankan ibubapa, so dowang leh rehat sikit ......

Esok, khamis 02/09/2010, aku akan ada dihotel Midah selepas berbuka. Hehheeh minum2 ngan sahabat2 lama yg datang dari jauh menyambung tali persahabatan. Sedar tak sedar telah 4 tahun aku kembali ke Kuala Lumpur, telah agak lama rupanya aku meninggalkan Kuantan.

Rasanya kami ingin kembali kesana jika ada rezeki...

No comments:

Post a Comment