Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Tuesday, April 5, 2011

Aku Insan Biasa

Kepenatan sikit2.
Tido kol 3am cam biasa tapi pas kol 12am tak layan panggilan n sms dah. Rehat n tekun fokus pada urusan ayahanda bagi. tapi fokusnya dah mula dari tengahari Isnin 04 April 2011 laie.

Fenat weh .... sampai kepanasan badan luar aku sampai sahabat ofis pun terasa n tegur ....
Tapi apapun hampeh harinih, busan2 nasib ada yg simpatis hehehehehehe.

Amenda ler org2 skunk nih. Ditegur salah tak ditegur salah. Tegur aja ciap tanya jatuh hukum ker? atau Murtad ker? adehhhh nampak sangat ........... nasib ler aku takda ilmu2 hebat cam kengkawan yg lain, kalau tak leh gak test2 sudi n uji TAPI kerana aku takda maka kena la aku gunakan ilmu yg aku perolehi sepanjang zaman bekerja .......

Kita mencari dan kata mempelajari tapi hakikatnya kita tidak memepelajari n memahami apa2. Terjemahan dan maksud adalah 2 perkara berbeza. Contohnya: ramai yg kata "aku faham maksud Al-Fatihah ..." tapi bila ditanya .. lor ... itu terjemahan hahahahahaha.

Apapun pada semua den mintak maaf, sekadar nak menguji sapa anda tanpa menggunakan Ilmu2 Hebat ..... ternyata kowang mmg hebat2 ahahahahhaaha

No comments:

Post a Comment