Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Thursday, June 24, 2010

Lama tak mencoret

Assalamu'alaikum,

Hehehehehehe lama tak mencoret bukan sebab takda bahan. Cerita insyaallah sentiasa ada cuma kepenatan dan banyak yg berlaku takleh nak diceritakan hehehehehehe so den pendamkan aja lah dan ada juga yg memang takleh diceritakan.

Apa pun mood den best harinih sebab alhamdulillah subjek2 semester lalu lulus dengan baik. paper Law A, paper SM A- dan paper yg den ingat den kantoi dah tapi gred dapat memang hepi giles hehehehehe alhamdulillah.

Sekarang dok tengah mikir 3 paper akhir yang nak kena amik untuk semester akhir den nih hehehehehhehehee. Dah rancang ngan adik dah tapi mungkin leh bersama untuk 1 paper aja gayanya.

So nenanti den dah lega den kasik sambung cerita hehehehehehe.

No comments:

Post a Comment