Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Wednesday, June 9, 2010

Ahad Jun 6, 2010

Hemmmm rehat yang baik tapi agak busan aduyaiiiii. Tapi memang aku perlukan rehat ini hemmm. Hemmm makin banyak lak merokoknya aku nih tapi yg pelik bila kau kira hehehehe taklak sebanya yang aku sangkankan hehehe tapi rokok aku kurang lam kotak hemmm sendiri mau ingat ler ... misteri meisteri.

Isteri aku masih dok membaca laie kesian gak aku, tapi aku bukan boleh tolong bacakan pun TETAPI ada ke patut dia tanya aku ada tak dadu4 yang yg boleh bagi kat dia tuk jawab soalan heheheheh aku katalah nak mampussss.

cerita pasal dadu teringat aku satu kisah kat mana entah dok syok main dadu (judi heheehe) semua lintang pukang sebab ada pocong' menjelma hahahahhahaa. Ketawa giles best aku mendengarnya huhuhuh

No comments:

Post a Comment