Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Monday, June 7, 2010

Blog

Hahahahahah semalam aku dan isteri aku decide nak bukak kan satu blog utk anak dara aku. Hehehehehe sebab dia nih suka sangat menulis dan berkarya, jadi maka pada hari ini telah rasmilah pembukaan blog kepunyaan anak aku nih 07/06/2010.

Risau gak hehehehehehe, kenapa? Aduyai .... kalau dalam buku skrap dia tuh ada memacam cerita dari menyalin ayat Al-Qur'an dan tafsirnya termasuk cara mengamalkan ke cerpen ke lirik lagu ke sticker ke apa2 laie laaaa. Agaknya apa la plak dia masukkan dan tuliskan lam blog dia nih hehehehehehehhehe.

Tapi takpa, saja nak galakkan dan motivasikan minat dan kecenderungan dia. Hemmmm tapi dia bercita nak jadik doktor .... takpalah asal kami sokong mana patut udah, sekurangnya biar dia berkembang dan mengembangkan kreativiti dia sendiri.

Hemmmm balik nih kang kalau dia tahu konfem mlm nih tak tido hehehehehehe. dia dah balik ek belum nih dari umah pakcik dia di Puchong ..... hehehehehe
Tanya kat abang dia nak bukak BLOG tak, tapi abang dia kata taknak, tapi cam biasa la memula mmg taknak nenanti nak la plak tuh hehehehehehehe.

No comments:

Post a Comment