Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Thursday, July 29, 2010

MentaL

Hemmmm kekadang masalah kita cuma lah mental kerana telah terpahat sedalamnya sekian lama. Memang sukar nak dilawan atau dirundukkan, bak kata ... satu runduk satu laie mendesak desah. maka banyak yg perlu dilakukan dan dibuat hemmmmm

Ada tika kita mampu ada tika tidak, hemmm bagaimana na merundukkan semuanya jika kita tidak yakin,  percaya ..... apa pun semuanya kena usaha dan berserah .......

Kita takut maka tidak melangkah MAKA tidak juga menyelesaikan masalah kerana kita lari sepertimana biasanya ... melangkah maka kena harung MAKA juga berisiko ... TETAPI jika tidak dilangkah manakan tahu salah atau benar kerana dalam salah ada benarnya dan begitu juga sebaliknya.

Argghhhh kelirunya hahahahahahahah itulah kehidupan.... nak melarikan diri atau menghadapinya walau apa jua.... jatuh maka bangun dan begitulah seterusnya hingga akhir ....... jika tidak maka janganlah kita keluar umah kerana takut untuk gagal dan takut unuk jatuh dan bangun berulang kali.

Bagaimana? Menagapa? Kenapa? Maka ..........

Adusss aduyai amenda ler ......

No comments:

Post a Comment