Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Saturday, October 16, 2010

Perjalanan

Alhamdulillah selesai sudah tugasan final unexpected yang baru .. alhamdulillah. Tamat sudah perjuangan menanti keputusan samada betul2 telah tamat atau tidak.

Apa pun hati dan diri terasa kosong kerana tujuan yg ini telah tamat maka tujuan lain pula yg perlu dicapai. Apa pula yg hendak digapai setelah ini !!! Adakah DBA/Phd atau yg lain pula. Hemm aku rasa biarlah yg lain pula buat sementara waktu ini.

Banyak yang perlu diselesaikan satu persatu walau tidak mudah tetapi step at a time would do better in anyway.

Skang nak selesaikan perkara2 di PD pula. Sekembalinya dari sana baru menapa yang lain pula, insyaallah dengan kesabaran semuanya dapat diatasi. Banyak perkara yg aku put on hold atas beberapa sebab, insyaallah akan diselesaikan.

No comments:

Post a Comment