Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Friday, November 14, 2014

November 11, 2014

Hemm kini doh bergelar student smula, makanya rutin doh tak sama dan makin cbuk ngan pelbagai rutin seharian.
aktiviti pun doh nak kena berancang bagai seawal mungkin jika tak mau terponteng kelas.

Tapi mmg dpt ku rasakan cabaran pengajian kali ini. dan mampukah aku menyambung setelah itu utk melengkapkan satu dua lagi pengajian setelah ini.

Pelbagai dugaan mendatang insyaallah akan aku tatap satu persatu.

Aku harap perancangan target tuk hingga Disember 2015 aku tiada sebarang masalah berjalan dengan baik insyaallah.

No comments:

Post a Comment