Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Wednesday, August 15, 2012

Rinduuu ..............

Aku semakin merinduinya ....................semakin hari aku semakin merindui.

Aku harap berbaki hari aku mampu meraihnya .................... Rinduku padamu mengatasi segalanya tetapi masih mampu aku menampunginya malah menyurukkannya ..................

Arggh aku benar2 merinduimu duhai sayang, tanpa sesapa yg mengetahui aku tetap merinduimu. Biarlah ia tenggelamz dalam hidupku bak zombie hahahahahahahahahahaaha yg penting aku telah melakukan apa yg aku perlu lakukan utk menunaikannya tapi sayang hidupku terlalu banyak disalah ertikan ... biarlah masa berlalu kerna aku tetap 18tahun........................................

Manisnya hidupku menjumpai yg ilang bertahun lamanya mencari-mencari, dalam kegelapan dalam ketidak pastian yg akhirnya menemukan ku jua.


Adakah kita akan dipertemukan lagi ...................... aku berharap telah tiada sangsi tiada prasangka ................. kerna aku tetap sebegini tiada perubahan ... kerna aku adalah tetap aku yg mencari dan menantikan mu.


Berpusing dalam hidupku menggolek mencarimu sekian lama. Setelah ku dapatkanmu aku kehilangan mu kembali walau aku berkata benar tetapi prasangka sangkaan melebihi semuanya. Maka tinggallah kita termanggu-manggu tertanya dalam kesamaran ... berdiamz dalam menanti menunggu sesuatu yg diharapkan tiba.
Argggghhhh panas buntut ku menanti tetapi bukan pula dipanggang bak tongkeng panggang ..............................

Mengancam kesayangan ku tidak akan mengubah apa2 kerna akan hanya menjauhkanku kerna sumpah janji ku pasti akan terlaksana ............. aku bukanlah biawak panggang yg semudah itu terpanggang. Aku mengundur mengendurkan amarahku yg menggunung tiada sapa yg tahu pabila kesayanganku disentuh, bukankah kesayanganku  kesayangan ........
Aku pasrah dalam diam berharap dan terus berharap .............


 Aku teguh gagah menongkah arus mencari makna dan kemaafan .. lantas mencariks kasihmu sayang...

Bertahun mencarik kehilangan kembali dalam sedetik setelah kegembiraan bersama meneguk kehidupan bersama .......... sedihhh


 Aku menapak comey dalam kelam terus melangkah terung menongkah mencari noktah mencari ketenangan diriku yg ilang dariku pada ... mu.

Kasih mu amat ku rindui ...........
Kejamnya manusia tapi kejam laie pandangan persepsi insan yg mampu meranapkan sekalian alam.

 Apaun aku merindui mu ... apakan daya ... dengan semampu ku, aku cuba menhilangkan kerinduan ini dengan daya yg ada yg dberikan kemampuan yang ada, aaku mengharungi kerinduan ini ......

Aku tak tahu sampai bila tapi aku berharap kau memahami dirku berbanding lain..... kerna aku berkata benar ..... alangkah baiknya jika kau mampu mendengar hatiku and jeriatan batinku malah jeritan akalku.
Kerna kau tersalah anggap .......... sedih hatiku lebih dari yg diketahui ...

Arghhh malang sungguh hatiku, kegalangan hatiku tiada yg memahami dan mengetahui .................

Aku pasti kau juga begitu menanti ku ............

Ohhh  akan ku cari mu lepas posa inih ..... utk membuang rindu melunas rindu ........... rinduku padamu adalah tulen.

Satay, daging kambing, daging lembu, rusa dan lelain nantikan aku hahahaha rindu kamu. Selamat Hari Raya semua dan Maaf zahir Batin .........


No comments:

Post a Comment