Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini adalah untuk meluahkan rasa dihati tanpa sebarang niat menyinggung sesiapa. Oleh itu, saya meminta maaf jika sekiranya ada yang tersalah kata, tersilap faham dan sebagainya. Thank you for stopping by to my blog. This blog is open to express my feeling, thought, view, opinion etc without any intention to offending anyone, so firstly, i'm apologizing for any misconveniences, misunderstanding,misconception and etc.

Friday, August 6, 2010

Panggilan Ke 'Rumah Allah'

Hemmmm sering aku terfikir, adakah ada rezeki aku bertamu ke rumahNYA walau ke lamanNYA suatu saat nanti selengkapnya .... tidak seperti sekarang ......

Hemmmm harapnya ada rezeki semua ................... terasa digamit rindu yang tidak difahami .....
Indah bukan ... dan terasa sayu dan terpanggil ......

Hemmmm ..... setiap hari aku terasa aku berada hampir dengannya, betapa kerdilnya diri dihadapan 'struktur' tersebut .............. dan betapa sedihnya bila insan memandang kecil insan yg lain ..... sedangkan ada yang lebih besar laie hebat ....

hanya sebahagian gambar yang diambil ayahanda buat kenangan pada umrah yang lalu ....

3 comments:

  1. kalau ada rezeki pergi awal.... tapi kalau boleh jom kita target 2013..

    ReplyDelete
  2. Insyaallah target dah pasang, niat juga telah ada.
    Moga semua yang juga terasa serunya dapat pergi ....

    ReplyDelete